fredag 25. juli 2008

Rest in peaces, solbrillene mine..

Ikke før heg har fått skrevet et innlegg ene og alene om solbrillene mine, drar jeg på båttur, og ploops så faller de i vannet. You will be missed. Dearly. 
Nå gjelder det bare å komme seg til Oslo igjen fast as hell, så kanskje jeg rekker å kjøpe et nytt par før de forsvinner.. Det merkelige er at da jeg kjøpte de, var det en inner voice som sa til meg at jeg burde kjøpe flere. Intuisjon, kalles det. Det lærte jeg på Oprah. Og intuisjonen år bør man lytte til. Det lærte jeg også på Oprah. 
Moralen er altså. Hør på hva Oprah sier. Og når du finner et par solbriller som er helt beyond awesome til 10 kroner, kjøp fler par.. 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Eg tok meg fridommen til å omsetje innlegget til nynorsk - til dei nynorske lesarane dine!

Kvil i fred, solbrillene mine..
Ikkje før eg har fått skrive eit innlegg eine og aleine om solbrillene mine, dreg eg på båttur, og "ploops" så fell dei i vatnet. Dei vil bli djupt sakna.
No gjeld det berre å komme seg til Oslo igjen fort som berre det, så kanskje eg rekk å kjøpe eit nytt par før dei forsvinn.. Det merkelege er at da eg kjøpte dei, var det ei indre stemme som sa til meg at eg burde kjøpe fleire. Intuisjon, blir det kalla. Det lærte eg på Oprah. Og intuisjonen bør ein lytte til. Det lærte eg også på Oprah.
Moralen er altså: Hør på kva Oprah seier. Og når du finn eit par solbriller som er heilt hinsides fantastiske til 10 kroner, kjøp fleire par..

Stella Vaage sa...

Haha, well done, Jesper! Virkelig, brava. Dette vet jeg norskfantomene som sliter med å forstå det vi skriver setter pris på!