onsdag 16. juli 2008

Pakking, reising and all that jazz

Baren på hotellet i Milano

Ok så nå har jeg brukt ca de siste åtte timene på å pakke. dvs, jeg har brukt kanskje ti minutter på å pakke, og resten av tiden på å se på kofferten og fundere på hvordan jeg skal fylle den opp, og samtidig holde meg under en 15 kilo grense. Som forresten er kanskje det tåpeligste noensinne! Hvordan i jesus holy name the good people at Ryanair har tenkt at jeg skal kunne tilbringe to uker i varme, svette, Italia på under 15 kilo er beyond me. Men så er det vel det som er deres evil plan for å få meg til å pay more! Utspekulerte jævler. WELL, ikke fanden om jeg har tenkt å la de vinne! Til mine romkameraters fortvilelse I'm sure, så får jeg heller bare bruke mine svette klær om igjen! Don't blame it on me, don't blame it on the boogie, blame it on RyanAir!

Pakkingen aside er jeg pretty darn excited! To uker i Italia med mine beste venner er kanskje drømmeturen! Først bærer det avgårde til Milano for å tilbringe fem dager der. Da blir det shopping og champagne og med en betydelig lettere lommebok drar vi videre til San Remo for bading og relaxation i åtte dager, og med en svipptur innom Monaco tror jeg det skal bli herlig <3

Hotellet i San Remo <3>

Gleder meg mest, perhaps, til det ekstremt suspekte hotellet som venter i San Remo. Tidligere reviews avslører at hotellet ikke bare er fysisk umulig å finne, men også uten resepsjonist 90 % av tiden. Nøklene henger utenfor hotellrommene, og det virker som man pretty much kan komme og gå som man vil, noe jeg for så vidt ikke har noe i mot i det hele tatt :D Et par forteller at de ble kun møtt av en intercom stemme som ba de gå inn til "resepsjonen" og svare telefonen når den ringte. De gjorde så og fikk beskjed om hvilket rom som var deres, og om å fylle ut arkene som var lagt der. Haha kanskje det kuleste ever. Veldig mystisk, CIA style merker jeg. Det blir en opplevelse, som jo er hva man leter etter på ferie! Så, nå er jeg ferdigpacket og venter kun på at miss Elisabeth skal komme å pick me up før vi skal ha sleepover before the day @ her place. Alt som gjenstår da er å finne Elisabeth sin mystisk forsvunnede bikini, før vi farer av gårde. Ses om to uker med full reise oppdatering! I mellomtiden vil Stellish be here og oppdatere dere alle på hennes mye mindre spennende og ekstremt lite eventfull liv i forhold til mitt :D Gloat, me? what? skjønner ikke...

Tuddelu, Bon journey (ho ho ho ho) <3 La vita é bella.

Ingen kommentarer: