onsdag 16. juli 2008

The times they ARE a-changing.



























Jupp, miss intiativrik har nå, helt på egenhånd bestemt seg for at den fantastiske ideen om en co-blog nå er sluppet løs! Buissnessmøte ble selvfølgelig ikke noe av siden vi lever slike opptatte og innholdsrike liv *hostjegbleditchetforaguyhost*, men hvem trenger en plan anyways. Jeg har aldri vært one to plan (HA HA)... Ok Stella har aldri vært one to plan, jeg planlegger alt, men in such case scenario kan jeg bare planlegge, også fill Stella inn senere. That ususally does the trick!

So, in any case satser på at denne bloggen blir en MAJOR suksess, og ikke bare et harmløst tidsfortriv for to chicas som kjeder seg (det skulle tatt seg ut). Om du skulle være av den typen som håper at du skulle finne en slags rød trå i hva inleggene her handler om vil du bli dypt skuffet. Det finnes ingen rød trå. Bare random inlegg om random happenings i våre liv, eller random tanker og meninger hitting the surface. Når det er sagt skal det sies at jeg vil inbille meg vi vil rette oss noe i mot det som faktisk opptar oss (tro det eller ei) som ofte er mote, kjændissladder (stella er en trofast perezwatcher, mens jeg holder meg til ONTD) osv. Men jeg forbeholder meg retten til å endre mening om hva som opptar meg at anytime, og skrive deretter. That's it for now, tuddelu and enjoy =)














Der har du oss, to meget ufotogene tards. tatt for et år siden, men like sant den dag i dag

Ingen kommentarer: