tirsdag 22. juli 2008

Jeg kan også legge ut bilder fra ferie

Da har jeg også vært på ferie! Føler really at jeg har fått tatt en pust i bakken, kjent hvilepulsen, og virkelig connected with myself. Klokken 12.30 on the dot, kom Christine is sin snertne lille whatsitcalled- bil, og off we were! Vi hadde kjørt i kanskje en halvtime da jeg hadde talked hull i hodet på Christine og vi bestemte oss for å stoppe på bensinstasjon for å kjøpe snacks (for det er sånn man gjør når man er på ferie) og Mcern for å kjøpe burger (fordi det er så goddamn tasty). For første gang i historien hadde jeg gjort en innsats for fellesskapet og brent to cder til turen! Og de ble spilt hele tiden, både til og fra. Jeg, som ikke har lappen hadde én liten jobb. Det var å ta bilder av vår lovely vacation. Gjorde jeg jobben min? Ja. Gjorde jeg den bra nok? Nei. Tror dere ikke at jeg var i min egen lille verden begge gangene vi krysset grensen? Ergo ikke noe bilde, ergo skuffet Christine. Som trøst tok jeg bilde av Nordby, det nydelige og veldig crowdede kjøpesenteret rett over grensen. Nordmenne lå virkelig oppå hverandre som sild i tønne der! Og etter at vi hadde brukt lang tid på å finne en parkeringsplass milevis fra inngangen, gotta vi our shopping on. Vi kjøpte stokker med snus, litervis med øl og kilovis med godteri! Og brukte hardly any cash. We like? You´s damn right we like! Sånne bargains finner man ikke i for eksempel Italia.. Haha, sucks for whoever som er der akkurat nå ass.. Hvem nå det måtte være.. Hadde ikke likt å være dem. Nope.. No sir. Nei takk!Ja, vi opplevde mye på ferien vår. Bilkøer, flørting med mann i rød lastebil, flørting med sønn i baksetet, å stå i kø til bensinpumpe i 4 år før vi fant ut at den var tom. Og så var den plutselig ikke tom likevel, men da hadde noen andre tatt den. Ja, good times.. Og shout outs til min lille venn langs veikanten, Deadles. Håper du har det kult i vaskebjørn heaven<3
Christine var designatet driver

Stella var designated fotograf (snaps for job well done)

Stella var også designated kle seg dårlig-person

Nordby Supermarked! Hells yeah!

Denne utsikten nøt vi lenge da vi ventet på pumpe nr 6. Til slutt måtte vi nøye oss med pumpe nr 4.