mandag 15. september 2008

Wiih oppdateringer!

Såå det har seg slik at vi, dvs jeg og Stella, pretty much.. vel suck! Helluu ingen oppdateringer siden 7. august? Hva er det for en innsats? Nå har jeg finally fjernet det ekstremt grusomme headerbilde å, så kanskje vi nå ikke skremmer bort alle potensielle lesere med en gang siden laster! Da fins det ingen unnskyldninger lenger og det er bare å sette i gang skriveprosessen!

Rent bortsett fra at jeg ikke har noe å skrive da. Som en arbeidsløs sofasliter (ja, enda) er ikke min hverdag full spennende som jeg skulle likt at den var! Den går for det meste med til å sove relativt lenge (type jeg rekker ikke spise lunsj for å si det sånn), se etter jobber, og jobbe med mine hobbyskills! Ikke at jeg har noen hobbyskillz så det er en lang og slitsom prosess. Thuz far er mine ambisjoner å få lagd meg en collage av ulilke bilder og sitater og forskjellig til å henge over sengen, lage min egen kokebok komponert av ulike oppskrifter hentet litt her og litt der, lage bilde som bursdagspresent til Elisabeth (DONE, og meget velykket om jeg så må få si det selv!), få blåst opp et av bildene jeg har tatt til å henge opp over den andre veggen, skrive brev til Hanne og Linn osv. Så langt har jeg startet på ca alle (untatt brevet til Linn, whæps), kommer jeg til å noensinne fullføre? Bare tiden vil vise! Jeg er nemlig veldig god på starte på ting (som denne bloggen?) ikke fullt så god på å fullføre! Men jeg skal gjøre mitt beste, my hears in it i hvertfall! :D

Ellers går tiden (og det er fremdeles ganske mye av den, jeg gjør jo ikke hobbyprosjektene mine heller :P) til å sikle etter ting jeg overhode ikke har råd til :( Det er kanskje det værste, for jeg kommer ikke til å ha råd til det i nærmeste fremtid heller. Merker jeg er compelled til å satse på en hobo look denne høsten, det er nemlig alt jeg har råd til! Nå er vi nede i 485 kr på kortet for de spesielt interreserte (Det er forresten ikke dårlig spareskillz ass med tanke på at 650 kr ble jeg frastjålet!!) og jeg har ingen penger i sikte :(

Og når det også er gjort sitter jeg kun igjen med mine egne tanker. Som heller ikke er videre awesome når de som oftest går til personer som ikke har treathed me the best. men oh well what can you do.

JO konklusjon, skaffe seg jobb, get a life, get out of the house, blog ut alle tanker og følelser, og hopefully ta en tur til bergen for å komme deg litt vekk!!
psh hvem sier man ikke kan løse sine egne problemer.

Skal bli flink til å 0ppdatere nå, me promise! Take care, tuddelluu!

Ingen kommentarer: