torsdag 7. august 2008

Why so serious?

Tittelen av innlegget har ingenting what so ever to do med selve innlegget. 
Dere leserene våre hadde vikelig helpet oss out quite a bit med morsomme ting vi kan skrive om hvis dere leser på perezhilton.com og ohnotheydidnt.com. Der er det ueeeeendelig med topics jeg vil skrive om. Men frykter litt at dere faller off hvis jeg begynner å snakke om Paris sin nye burn video til John McCain, lesbo forholdet til Lindsay Lohan og Samantha Whatsername, og alle spekulasjonene om The Hills, som in my opinion, begynner a go overboard. I´m gonna start skriving bout it, så you better do your homework først. Haha, by the way, dere MÅ really se den Paris videoen! F-U-N-N-Y!
Nå som Camilla er coblogger med meg, har hun på en måte mistet tittelen sin som faste leser. You win some, you lose some, I always say, og nå har jeg kommet til the acknowledgement at vår nye faste leser, er in fact, Per Olav, eller Pero, if you will. Props, snaps og shoutouts til han. 

Haha, bare sånn apropo ingenting, nå ser jeg på "I gode og onde dager".. Har det alltid vært så friggin hilarious? En av de damene satt på restaurant, eating her food, minding her own beezwax, når hun plutselig ser fjeset til villainen sin i ansiktet til en fisk i et akvarium. Da var faktisk ansiktet til ladyen spesialeffektet inn i fisken og damen lagde fiskemunn. Haha, made my day ass. Noen som vet om that shiz is for real? Er det ment for å være morsomt? Cause it is.

2 kommentarer:

Camilla sa...

men tydelig ingen verdig erstatter ettersom jeg fremdeles er den som kommenterer på inleggene dine :D

Stella Vaage sa...

haha, so it seems.