tirsdag 23. september 2008

Ikke lenger trygt

Ok, så det er that time of year som jeg virkelig, virkelig hater! Ikke nødvendigvis høst, i og med at jeg ikke har noe i mot hverken høstregn eller kald vind, men edderkoppsesong!! Jeg kan leve med edderkopper når de er små og ute og på en trygg avstand! men når de beveger seg inn, vokser til enorme dimensjoner og i tillegg bestemmer seg for at deres nyeste hjem er min SENG da har det gått for langt!

I dag ble jeg nemlig angrepet, når jeg minst ventet det. Jeg lå fredlig og rolig i min egen seng og tastet på elskede macbook og ante fred og ingen fare. Da jeg syns jeg så en skygge ved min høyre skulder. Og tror du ikke verdes STØRSTE edderkopp, minst to meter i både bredde og høyde kravlet over putene mine! HJELP!

Needless to say, jeg sover ikke der i natt! Så i natt, og muligens et par netter til er dette min nye overnattingsinnrettning! Må si det føles som å sove på luft. ho ho ho.



Comfy! Haha hva gjør man ikke av redsel! Det er uansett ganske praktisk, bortsett fra at jeg kommer til å bli vekket alt for tidlig i morgen! men men, litt får man ofre! Nå er jeg off to my newly made bed! Tuddels <3

Ingen kommentarer: