tirsdag 23. september 2008

The perfect day


Ida som ikke liiker å bli tatt bilde av :S Idyll <3.

Ah dere vet de dagene hvor bare absolutt alt er perfekt! I dag var en av de dagene <3 Det hele begynner med at jeg våkner (på mitt luftmadrass slott) en halvtime før vekkeklokken ringer. Det første jeg ser når jeg åpner øynene mine er verdens blåeste himmel utenfor. En himmel så blå som jeg ikke har sett siden sånn.. før sommerferien! <3 Jeg har good tid til bussen og drar inn til Oslo med Ida. Vi tar selvfølgelig turen innom Dolce og kjøper kaffe og (for min del denne gangen) appelsinjuice før vi setter oss på gresset utenfor stortinget. Der ligger vi i solteken i tre herlige timer. Skravling, sladring, og soving i solen, kan det bli bedre? JA, det kan det når vi bestemmer oss for å toppe dagen med en middag på friday's. Jack Daniels glaced buffalo wings med potato skins for hundre kroner? LOVES IT.

Eneste som manglet var at båten fremdeles gikk når vi skulle hjem så vi kunne tatt den i stedet for bussen, men helle måne man kan ikke få alt her i verden! haha håper resten av menneskeheten har hatt en like awesome dag som meg! I morgen er det klippe håret sitt for free (dvs nothing, nada, zippo, zilch) dag! Ah we truly are two broke bitches! <3 Tuddels!


mmm sove <3

Ingen kommentarer: